Căci n-a trimis Dumnezeu
pe Fiul Său în lume ca să judece lumea, ci ca să se mântuiască, prin El, lumea.
/ Cel ce crede în El nu este judecat, iar cel ce nu crede a şi fost judecat,
fiindcă nu a crezut în numele Celui Unuia-Născut, Fiul lui Dumnezeu. / Iar
aceasta este judecata, că Lumina a venit în lume şi oamenii au iubit
întunericul mai mult decât Lumina. Căci faptele lor erau rele (Ioan 3:17-19).
Amin!
El
este stânca de neclintit pe care ne clădim credinţa mântuitoare ce ne va aduce
darul răsplăţii promise de Dumnezeu, căci:“Domnul poate să scape din ispite pe
cei credincioşi, iar pe cei nedrepţi să-i păstreze, ca să fie pedepsiţi în ziua
judecăţii” (2 Petru 2:9) şi “De aceea ne şi străduim ca, fie că petrecem în
trup, fie că plecăm din el, să fim bineplăcuţi Lui. / Pentru că noi toţi
trebuie să ne înfăţişăm înaintea scaunului de judecată al lui Hristos, ca să ia
fiecare după cele ce a făcut prin trup, ori bine, ori rău” (2 Corinteni
5:9,10).
Gândiţi
oare că, dacă Dumnezeu l-a făcut pe om spre a-l înfia ȋntru
viaţă veşnică,
îl
va abandona pe acesta dacă el se va apropia plin de credinţă
de Domnul, printr-o perseverentă smerire şi lepădare
în
căinţă
de păcatele comise?
Răspunsul
este un categoric nu!
Dumnezeu
i-a făgăduit omului viaţa veşnică şi nu l-a lăsat pradă morţii când acesta a
fost înşelat şi împovărat de satana cu balastul păcatului, ci i-a.acordat
alternativa mântuirii. Prin urmare, dacă omul va face uz, prin propria alegere
a liberului său arbitru, de calea ce îl conduce la aceasta, va fi ca un născut
din nou şi va deveni un biruitor asupra corupţiei introdusă de satana în
lucrarea lui Dumnezeu:
“Pentru
că oricine este născut din Dumnezeu biruieşte lumea, şi aceasta este biruinţa
care a biruit lumea: credinţa noastră. / Cine este cel ce biruieşte lumea dacă
nu cel ce crede că Iisus este Fiul lui Dumnezeu?” (1 Ioan 5:4,5).
Prin transformarea suferită, un astfel de om va putea primi darul lui Dumnezeu, adus prin Fiul Său, şi va fi mutat definitiv în împărăţia lui Dumnezeu prin mijlocirea aceluiaşi Fiu, adică Iisus Hristos, Cel căruia, după învierea Sa, I s-a dat întreaga putere atât în cer, cât şi pe pământ, pentru “că Dumnezeu ne-a dat viaţă veşnică şi această viaţă este în Fiul Său” (1 Ioan 5:11).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu